tisdag 24 februari 2009

Veckans visdomsord v.9 - 2009

Oops, I did it again!

Glömde visst veckans visdomsord igår - men bättre sent än aldrig!

Så nu är det detta som gäller, läs och begrunda! (Sagt av Win Borden)

"Om du väntar tills du är säker på att du gör rätt, kommer du förmodligen inte att göra mycket av något."

Detta ovanstående borde jag ta till mig, för är ibland inom vissa områden "rädd" för att göra fel.
Eller inte rädd, men stör mig på om jag inte kan allt med en gång, eller gärna redan innan dess till och med.

2 kommentarer:

Nillano sa...

Det där är typiskt mig... jag är sån... försöker vara säker och när man tor man tror det så är det försent =(

Nillano sa...

hej igen :D
kolla in här, var hon jag mena.. läs det röda längst ner i inlägget :D
Var som jag trodde...
http://dkqa.blogspot.com/2009/02/lite-bilder.html