tisdag 17 februari 2009

Nästan lite

Tanken var att träna idag, men då det inte fanns något pass som funkade för mig då jag bara vågar träna bodypump med tanke på lunginflammationen, så var tanken att träna lite styrketräning. Dock gick det som sist jag försökte det - det vill säga inte alls bra, kommer inte igång. Så nu har jag bokat mig till torsdagens pumppass, i morgon har jag nämligen andra, förhoppningsvis trevliga, planer.

Har duschat och ordnat lite lunch till imorgon, blev bara pasta med pastasås. Idag har jag även provat en annan storlek på stomipåsen, small eller mini eller nåt sånt heter den. Fortfarande är det dock Coloplast Sensura jag har. Visst är det bra att påsen är mindre, men å andra sidan blir den full fortfarande. Har dock haft en bra dag med magen, väldigt bra nu när jag tänker efter. Den har varit lugn och fin - inga ljud och inte massa luft. Det jag dock känner är att de gången jag får problem med luft så skulle den bli full väldigt fort, för det blir ju till och med medium (eller vad den heter) storleken.

Nu ska jag fortsätta kolla lite på tv, sen blir det sängen.

Inga kommentarer: