fredag 20 februari 2009

Fredag 20 Februari 2009

Så, då var det äntligen fredag! Har visserligen vissa planer på att jobba över till typ kl.18 idag, men ändå!

Är jättehungrig nu, lunch om cirka en timme och då ska jag äta resterna från igår; phad thai.

Idag ska jag bara slappa, kan nog behövas för jag har helt klart åkt på en förkylning. Igår var jag helt slut, så gick och la mig redan kl.20.30 vilket är rekordtidigt! Och nej, jag skrev inte fel - halv nio ska det stå!

Imorgon var ju tanken att träna, men känns väl tveksamt. Ska i alla fall ut på krogen med en kompis, ska bli kul för var länge sedan sist (enligt mina mått mätt). Så på söndag kommer jag väl ligga bakis och inte göra något. Det är helgens planer i stort!

Nu ska jag gå och snyta mig, sedan blir det till att jobba vidare.

1 kommentar:

Nillano sa...

Jäkla förkylningar du åker på, suck! Krya på dig tjejen.
Hoppas det blir bra imorgon =)
Är bra att sova tidigt ibland, hade jag med tänkt men blev tolv för mig :S
Hoppas du får lite undanjobbat idag nu! Kramar