måndag 9 februari 2009

Back in business

Så sitter man på sitt kontor igen, känns på ett sätt som det var igår jag var här senast, på ett annat sätt som om jag varit borta i evigheter och har en miljard saker att ta tag i och uppdatera mig kring.

Får se vad kroppen tycker om att jobba, men blir nog bra. På fredagmorgon ska jag göra en skiktröntgen (tror jag det heter). Det var i alla fall nån sorts grej man skulle åka in i och så stod det att de ska spruta in nån kontrastvätska i blodomloppet, undra om det verkligen gäller mig, är ju i lungan och lungsäcken mina problem är, kanske skulle ringa och fråga? Mamma tyckte att det var lika bra att jag är hemma från jobbet hela den dagen, men det känns ju enorm surt att använda 8 timmar flex för det, finns ju betydligt roligare saker man kan använda de surt ihoparbetade timmarna till.

Ja ja, får väl ta och sätta igång här ordentligt nu då!

Laters!