torsdag 12 februari 2009

Hmmm

Blev potatis- och tacofärsgratäng till lunch, smakade helt ok. Det bästa är att de har nybakat, jättegott bröd på det lunchstället så det tog jag mycket av! Och så hade de även ett jättebra salladsbord.

Skulle som sagt lämna prover i morse, på väg till sjukhuset tänkte jag att jag skulle gå in på Ica och köpa en banan, väl i kassan upptäcker jag att jag inte har med mig plånboken så då är det bara till att traska hem igen för att hämta den och sen gå upp till sjukhuset, kallt var det kan jag lova. Jag går ju dessutom alltid i kjol/klänning dessutom då jag inte trivs i byxor efter operationen.

Väl på sjukhuset fick jag lämna blidprover, jag börjar minst sagt bli lite svårstucken efter alla dessa år. Mina stackars kärl är lite smått sönderstuckna, så när det är en osäker undersköterska som idag så går det sådär. Men de fick ihop de blodet de behövde tillslut i alla fall.

I dag ska jag och några kollegor och hem till en annan kollega. Hon har precis gått hem på mammaledighet (barnet har inte kommit än) och vi ska hälsa på och ge henne lite smått och gott. Hon är otroligt saknad på jobbet, men vi får ju klara oss utan henne på något sätt. Ska i vilket fall bli kul att träffa henne idag. Jag var ju dessutom sjuk förra veckan när de tog avsked på jobbet, ska dessutom få träffa hennes katter och se hennes hem för första gången.

Nu blir det till att jobba, jobba jobba jobba, men jag är trött...

Inga kommentarer: