tisdag 24 februari 2009

I´m at work, feeling fine!

Eller det är i alla fall inte värt att klaga. Har tänkt en del på min kommande operation, förstod på min nyoperarade kollega att den första tiden var fruktansvärd med typ 40 toabesök per dag, vet inte om jag kommer att ha ork och tålamod till detta efter alla tidigare erfarenheter. Lär väl dessutom få räkna med att, om det blir bra, det tar typ två månader innan magen blir stabil och man förhoppningsvis kommer ner till det mer normala 6-7 toabesök per dag, så att man kan ha ett liv och inte sitta fastlimmad på dass. Det betyder; bye bye för min sommar. Operationen är ju beräknad till maj, och sen två skitmånader (bokstavligt talat!). Kul för mig, jag som överlever resten av året för att jag fått sola och bada på sommaren.

Inga kommentarer: