söndag 15 februari 2009

Söndag 15 Februari 2009

Dagens första inlägg kom väldigt sent, men det har en naturligförklaring, har liksom inte varit hemma.

I går så fick jag utfört de ärenden jag skulle (hämta stövlarna hos skomakaren och köpa strumpyxor i ny storlek), strumpbyxorna var bra men jag råkade dra sönder dem med nageln med en gång.

Gjorde i alla fall i ordning mig när jag kom hem och åkte in till stora staden och tog en fika med någon, efter det blev det en film, tv och massa musiklyssnades och så ihop.

Idag började dagen sent, blev en promenad på 5 km sedan skulle jag hem till mamsen och äta middag, blev kalops, fick en köttfärssås med mig till lunch imorgon,

Nu är jag supertrött så ska spendera resten av kvällen i soffan, bara slappning! Ska dock ta och koka spaghetti till köttfärssåsen och duscha, men förutom det ska jag göra absolut ingenting!

Inga kommentarer: