lördag 14 februari 2009

Lördagen 14 Februari 2009

Så, då var det alla hjärtans dag, om någon av er missat det. Vad har ni för planer för idag? Själv så har jag inget planerat i dagsläget. Ett par arbetskamrater som också är singlar har bjudit hem mig och några andra av sina singel vänner på Alla hjärtans dags mys med eventuell utgång på krogen sen. Familjen ska till min moster som fyllde år i veckan. Själv så har jag inte bestämt mig än, får se om det kanske dyker upp fler alternativ att välja på.

Gårdagen var trevlig med Tess, våfflor och godis blev det. Men hjälp vad trötta vi var! Hon hjälpte mig att ladda ner ett antivirusprogram till datorn, sen blev det inte så mycket mer gjort. Jag totaldäckade i sängen när hon hade gått, och kl.08 ringde klockan för då var det dags för tvättid. Så jag har denna morgonen växlat mellan tvättstugan och sängen.

Jag har precis ätit frukost och det är ju riktigt fint väder så tänkte ge mig ut en sväng. Borde gå till skomakaren och hämta mina nyklackade stövlar och kanske köpa ett par strumpbyxor, har märkt att de jag köpt känns lite stora så ska nog testa en mindre storlek, men samtidigt vill man inte att de ska sköra in massor i midjan så man får värsta valkarna.

Ja, vi får se vad som händer idag! Lite sugen på en varm choklad med grädde i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är det rysligt nära! Och jag är skitnervös. Har fjärilar i magen..
Livskvalité kommer nog så småningom ingå i min vokabulär igen. Men jag ska passa mig väldigt noga innan jag använder det. För jag har av erfarenhet fått det felaktigt slängt i ansiktet. Och det retar mig. Så hädanefter ska jag vara anska försiktig med det. Men det ska blir skönt att få känna lite kvalité.
Hoppas du får en bra vecka. och framför allt en frisk sådan!! Sköt om dig så hörs vi snart igen!! Många kramar