onsdag 11 februari 2009

Klippning

Ja ni, klippningen blev väl ok men ångrar att jag klippte så mycket på längden., När jag satt mig ner sa frisören, oj vad långt hår du har! Men det är det inte längre, nu är det kort och det var ju inte riktigt så jag hade tänkt att det skulle bli. Men det växer väl ut igen...

Har haft en trevlig kväll framför tv:n i trevligt sällskap.

Ska på röntgen för att kolla lungan kl.08.30 på fredag, fick idag kallelse även till läkarbesök kl.15 samma dag. Hur bra planerat var det då? Kommer få flexa en hel dag bara för det., alltså 8 timmar som jag jobbat över som går åt skogen. Dessutom fick jag idag ihop med kallelsen till läkarbesöket veta att jag ska lämna prover innan dess, dessa prover skulle lämnas idag eller i morgon, inte så lång framförhållning alltså.

Nu blir det strax sängen, ska bara kolla runt på ett par bloggar först.

Nighty nighty

3 kommentarer:

Nillano sa...

Gokväll... ja det växer ju ut. Men det blev säkert bra :D Är bra för håret att bli lite avklipt ibland med. Sist klippte jag mig rejält.
Tråkgit med all flex imorgon. Hoppas det går bra på röntgen och läkarbesöket, och att proverna är bättre!
Sov gott! Kramar

Anonym sa...

blev det någon lugg?
känner till det där med tunt hår...mitt är tunt och snustorrt. ingen vacker syn, fast nu tror jag det håller på att växa ut lite grann!! antar att det mest beror på de katastrofala hb-värdena och vissa hårdföra mediciner. kram!

Hellie sa...

Maria: Blev ingen lugg, frisören tyckte inte heller det. Fast blev lite snelugg, elelr det hade jag innan också, men nu är den kortare.