tisdag 17 februari 2009

Tisdag 17 februari 2009

Jag vet fortfarande inte...men det kommer visa sig förr eller senare. Upp och ner går det i alla fall...

Sorry om jag är lite kryptisk, är lite fundersam på vissa saker bara.

Idag är det tisdag, det betyder att jag jobbar till kl.18 vilket kan komma väl till pass då det är en hel del att göra. Det hände en del grejer på jobbet igår som leder till en massa mer arbete. Funderar på att göra ett par långa arbetsdagar på torsdag och fredag också.

Igår blev det aldrig någon träning, Tess frågade om jag ville med och fika och eftersom jag återigen fick värsta huvudvärken (hade huvudvärk hela lördagen) så gjorde jag det istället för att träna. Hade dock en soltid bokad till kl.19 som jag gick på. Ska försöka komma iväg till gymmet och träna lite idag, kommer må bättre så fort jag gjort det (rent psykiskt i alla fall).

När jag kom hem från jobbet igår hade lungläkaren lämnat ett meddelande på min telefonsvarare, blir ytterligare en omgång med antibiotika och en ny röntgenundersökning om en månad - jäkla lunga! Är femte gången jag äter antibiotika sedan november, stackars min mage, men den verkar klara det ganska bra.

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet!

Bye bye

Inga kommentarer: