torsdag 26 februari 2009

Trots att vissa saker inte går riktigt som jag vill så känner jag att jag är på väg uppåt! Tror det måste vara det faktum att jag tränat som gör att jag känner mig glad, ska bara se till att sluta äta kakor och godis hela veckorna också, fr.o.m nästa vecka är det nya regler och då ska det börjas tränas ordentligt, många dagar per vecka. Blir fortfarande ingen box eller step eller annat som är flås på, men bodypump och lugnt på trappmaskinen och löpbandet fungerar tills jag gjort den nya lungröntgen 16 mars.

U go girl!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Härligt att läsa att träningen gett dig lite ny energi. I detta tråkvädret så behöver man minst sagt lite positiv energi.


Jag insåg idag mina begränsningar ;) Det är faktiskt bara en vecka sedan jag kom hem från sjukhuset och jag är inte stålmannen, hur gärna jag än försöker låtsas som det.. Så jag tog tag i den där fikan, och avbokade den...eller rättare sagt sköt på den till nästa vecka. Det är så rätt som du säger att jag måste fokusera på mig själv nu och göra det som jag mår bra av. Men det är svårt att tänka om när man hela sitt liv gjort saker för alla andra. Men nu är det jag som gäller. Ska bara inse det också.

Hur går det för dig, har du hört något om din operation? fortfarande maj som är aktuellt?
Ha en fin kväll! kramar