lördag 28 februari 2009

Lördag 28 Februari 2009

Igår var en trevlig kväll. Vi åt fläskfilégryta med potatisgratäng, till efterrätt var det nån chokladkaka (typ kladdkaka) med jordgubbsmousse och jordgubbar, mums! Sen så var det även chips och dip samt godis. Och så var det vin, cider och drinkar. Jag kom dock aldrig igång riktigt, hade kanske att göra med att jag bara hade sovit fem timmar på natten. När det var dags att gå ut var det bara två stycken av oss sex som gjorde det, och jag var faktiskt inte en av dem, det ni!

Nu håller jag på att tvätta, i övrigt har jag inte så mycket planerat för denna dagen. Ska i alla fall till Lindex och kolla, fick ett erbjudande om trettio procent rabatt på valfritt plagg (gäller bara idag så får inte glömma att gå dit) och så tänkte jag ta mig till gymmet och träna lite kanske.

I övrigt är denna dag helt oplanerad. Tess ville ha med mig på nån fest och hon är tillräckligt frisk för att gå (ja, vi är lite lika när det gäller den envetenheten). Men jag vet inte, är ju kul att träffa nytt folk, men är inte så värst sugen på att dricka alkohol faktiskt, segt att vara bakis. Men som sagt, får se! Ska ju på födelsedags fest nästa lördag så är ju inte som om det inte blir fler tillfällen.

1 kommentar:

Madde (maddepladder) sa...

Sorry mate men det är faktiskt februari idag också :)

Kram!