onsdag 4 februari 2009

Onsdag?

Onsdag idag va? Jag börjar tappa kollen på dagarna, men det stämmer va? Idag skulle jag varit med flera av mina kollegor på en "inspirationsdag" i CRA, skulle fått mer information om hur man använder det, vilket jag hade behövt. Dessutom är det en grymt bra föreläsare som har det, men jag sitter hemma och kolla på, hmm vad är det för något, Ellen DeGeneres show står det på text-tv. Mår rätt okej, fattar inte att jag faktiskt har lunginflammation. Men är väl bara till att vila, vila och vila då. Fast jag är alldeles rastlös och vill ha kul!

I morgon ska jag till det fastighetsbolaget jag bor hos tillsammans med en annan av deras hyresgäster för att ansöka om att byta lägenhet med varandra, hoppas att det går igenom för då får jag, Sixten och Stig flytta till en lägenhet med 2 rok istället för min etta på 39 kvm som vi bor i nu. Mina pojkar skulle dessutom få en balkong att leka på (självklart inhängnad).

Nu kommer snart störstebror hit för att lämna två filmer. Han fyllde år nyligen och på söndag är det lite kalas, hoppas jag inte smittar då så jag kan vara med! Är dock inte så sugen att smitta min brorson eller mina två gravida svägerskor.

När bror lämnat filmerna ska jag iväg till vårdcentralen för att hämta läkarintyget, hoppas de lyckats göra något rätt denna gången så det är skrivet från rätt dag och så.

Ska passa på att ta en sväng in på Ica och handla också. Så är det när man är singel, lunginflammtion eller ej, handla får man göra själv. Skulle säkert kunna be mamma eller nån kompis, men vad skjutton ska jag ändå till vårdcentralen så kan jag lika väl handla.

ROCK ON!

1 kommentar:

Nillano sa...

Hej gumms! Hör du haft fullt upp idag. Hoppas det blidde rätt på vårdcentralen och att det gick bra att handla.
Kul med större lya, vore ju skönt för er. Och smidigt om ni bara kan byta så där :D
Du får berätta mera om det där.
Här blir det flytt imorgon och på fredag, önskar allt vore klart!
Läs om min dag, hum världen är liten.
Säkert inte förändrats nått för dig, men hoppas du blir bättre och bättre, inte kul att vara hemma.
Nu måste jag packa iaf nån kartong innan ögonen faller i hop här.
Är med febrig, eller nej, är precis på grensen, men känner mig trött varm och tung. Så nått är på g. Hoppas bara inte det.
Har visserligen druckigt dåligt så får bättra mig.
Jo du gissar du är uppdagen då, men vill ändå fråga för vore kul! Vad gör du 14e? för då tänkte kristel och hennes kompis gå ut i örebro, hakar nog på. om du vill följa med ?!
Men urs på mig min dummer! kom på att du kommer ju inte va iform för det så snart, du är ju dålig nu.
Tänkte radera det, men sparar det då vet du att jag täntke på dig iaf =) innan jag insåg att de var galet. Men är välkommen iaf så du vet :D
Kyra på dig nu!
Kramar