fredag 27 februari 2009

Fredag 27 Augusti 2009

Idag ska jag på föreläsning fram till lunch, sen blir det jobb till kl.16 och efter det raka vägen hem, för att duscha, göra i ordning sig och iväg på middag. Är middag med girlsen idag, och sen blir det ut på stan! Får väl dock se hur många som hänger på med tanke på att det är fredag och de flesta har jobbat på dagen. Men jag SKA ut, en kompis som ska med ska ut för första gången sedan hon blev gravid, så kan bli kul! Kommer nog vara väldigt trött för somnade runt kl.01 igår, var en mycket trevlig kväll men blev väldigt sent och jag blev bara mer förvirrad.

Nu ska jag ta och kolla igenom mina favvobloggar lite (ni vet vilka ni är) sen blir det till att gå till bussen.

1 kommentar:

Nillano sa...

Föreläsning, vad skoj. Vad handlar den om?
Låter som det blir en bra kväll.
Jag har inte bestämt om jag ska åka iväg till Henrik en sväng idag, var lite folk som skulle hen till honom, han har sina föräldrars hus nu när dom är utomlands.
Åh jag känner mig träffad, synd bara jag inte hade uppdatarat :)
Hur gick det igår, vill ju veta! Kram och puss!