måndag 2 februari 2009

Update

Temp 38,8

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med. Kompetenta jävla idioter rent ut sagt. Får man lov att säga så om andra människor? det ger jag fan i. För jag mår så in i helvetes dåligt och det kan jag tacka dem och mina jävla gener för! Nu fick du en hel harang av fula ord och svordomar. men de är givetvis inte menade åt dig vilket du säker förstår!
Jag pratade med min bror nu ikväll (storebror på 28 år) och han blev först skitförbannad, sedan helt apatisk och till sist trodde jag hans kulel bröja gråta. Jags a till honom att det är inte lönt att börja gråta nu. Jag har för längesedan slutat gråta, det hjälper inte.
Oj vilket himla deppinlägg detta blev.
Angående de antidepressiva, jag tvärvägrar. ajg ska ha mitt huvud i behåll så länge det går. Nog för att jagbörjar känna mig lite smått tokig redan. Men värre behöver det inte bli. Det var som min bror sa, det är snart det enda som är orört i min så kallade kropp.

Jag förstår din frustration över febern och sänkan. Varför gör man ingen ordentlig utredning på det? kan inte vara bra för varken kroppen eller magen att gå runt med feber och hög sänka och dessutom käka penicillin stup i kvarten?

Det är ingen fara alls att du tagit upp mig i bloggen. Bara tacksam över att få lite medhåll, det gör att man orkar stå upp för sin rätt...eller försöka orka stå upp. Känns dock helt jävla meningslöst..

Gnäll och gnäll. Det är du och jag som är lite smågnälliga idag eller rent av jävligt förbannad, med all rätt tycker jag!
Många kramar