tisdag 24 februari 2009

Tisdag 24 Februari 2009

Idag är det tisdag, det betyder att jag jobbet till kl.18, eller längre.

Ska försöka vara positiv idag, känner att mitt mående den senaste tiden varit väldigt lättpåverkat av vissa yttre faktorer och det tycker jag inte om. Önskar att jag ibland kunde sluta tänka och analysera sönder allt som sägs och sker och istället bara vara, men är ju svårt att sluta tänka.

Har precis ätit frukost och ska nu hitta något att ta på mig, sen bär det av till jobbet.

Stay strong!

4 kommentarer:

Anonym sa...

mitt motto till mig sjalv efter operationen var att sluta/drastiskt minska onondigt oroande, malande och grubblande. det gar inte sa himla bra maste jag nog saga. har borjat jobba igen nu, kanns ok so far. dock, existerar inget 'ta det lite lugnt i borjan'. det ar alltid massor av gora och stressen ar standigt narvarande. hoppas du far en skon dag! kram

Nillano sa...

Hoppas du får en bara dag gumman. kram

Anonym sa...

Hej! Usch låter otäckt med migränanfallet (?). Hoppas inte det är något allvarligt..
Skickar lite solsken från Skåne! kram

Nillano sa...

Hej kan du kommentera hos mig? Verkar ha problem med bloggen?! =(