fredag 6 februari 2009

Hemma igen

Nu är jag hemkommen från melodifestivelns genrep, var blandad kompott som vanligt. Kommer nog inte se direktsändningen i morgon då jag troligen ska på bio. Men kan avslöja att de har ett litet nytt upplägg vad gäller röstningen, känn som ännu ett sätt att få folk att ringa mer och ge mer pengar till Telia.

Jag lyckades varken diska eller dammsuga idag, får försöka i morgon istället. Då ska jag även handla nagelnacksremover, och så var det något mer som jag inte minns. Somnade en stund förut idag istället, är ju inte riktigt återhämtad än.

Nu blir det till att hänga framför tv:n och datorn resten av kvällen.

Förresten, resa är bokad till Högfjället torsdag-söndag v.14, 9 personer blev vi. Ska bli hur kul som helst. Jag ska dock inte åka skidor, har bara gjort det 3 gånger i hela mitt liv och var 10 år sedan senast så är megakass och de andra som ska dit är rätt duktiga så har ingen att åka med som är på min nivå så så hoppar jag hellre över det helt. Men kul ska vi ha!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tvivlar inte på att det inte kommer bli en rolig semester! Skidorna behöver du ju inte ge dig på. Vill du tvunget ut i snön så är pulka rätt kul det med! ;) men att bara följa med, ha kul och umgås det räcker långt!

Ja det är synd att jag fick så bråttom från staden. men det är inte jag som lever mitt liv, det är min mage. Du stöttar bra som du gör tycker jag. Jag är tacksam över det. Givetvis hade det varit roligare/bättre att ha dig här som stöd. Men jag är glad över att jag har hittat dig via nätet. Den tiden kommer då jag kan komma tillbaka till staden och slutföra mitt projekt. För min jävla examen ska jag ha. Oavsett. Om jag så ska skita ner mig på kuppen.

Ja, jag befiner mig fortfarande i ett stort jäkla vaccum. Väntar på en tid. Väntar, väntar väntar. Nu är det sjukt jobbigt. trodde inte det kunde bli värre, men jovisst.. det har jag ju förstått efter dessa tre veckor att det kan.. Fasen vad jag är trött på detta jävla elände nu..

I all afall, kul att melodifestivalen blev bra ändå. Brukar inte titta så noga på dessa deltävlingar. Brukar inte vara så mycket att hänga i granen. men kan tänka mig att det är en helt annan femma att vara där på plats!

Hoppas du får en bra lördag. Du, städ och disk kan nog vänta lite till. Gör något roligt istället! ;)
Många kramar