fredag 6 februari 2009

Fredag Fredag Fredag!

Nu kommer helgen, inte för det borde spela mig någon roll som har haft "helg" i nästan två veckor. Idag är min tredje heldag med nya antibiotikan så nu bör det snart visa sig om det fungerar! Har fått mindre smärtor i sidan i alla fall, kunde nästan ligga i vilket läge jag ville i natt - var så skönt att ligga på mage en stund!

Som jag tidigare berättat ska jag på genrepet för melodifestivalen ikväll, ska bli kul! Bara det att göra i ordning sig och klä sig i något annat än mysbyxor och ta på sig lite smycken känns kul. För att inte tala om hur roligt det ska bli att träffa lite människor, och då framför allt ens vänner.

Resten av helgen är inte riktigt spikad än, på söndag eftermiddag ska jag i alla till störstebror på lite kalas, kul att träffa hela familjen. Sen har det ju varit tal om att träffa någon för bio denna helgen (blev ju inte av förra), men får se hur vi gör med det.

Funderar på om det finns något jag borde göra idag innan jag åker, förutom att duscha och så. Diska och dammsuga lite vore nog bra om jag fick gjort. Men förutom det så blir det bara soffliggandes. Är ju inte direkt uppe i min vanliga energinivå, märker ju att jag blir trött ganska lätt.

Schlager!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack fina vän!
Jag tror att många kan känna igen sig i mitt skrivande idag. relatera det till sig själv. Oavsett sjukdom.

Jag vet innerst inne att det är inga vänner att hänga i granen. Men man blir så besviken när man själv tycker att man jagar häcken av sig för att finnas till för alla andra.
Tror dock att många av ens jämnåriga inte kan förstå vad det innebär att leva i en trasig kropp. Hur det är att ständigt behöva ta hänsyn till sin sjukdom och inte till vad man själv vill.

Detta blir rörigt och osammanhängande känner jag..men jag tror att du mycket väl förstår mig.

Ville egentligen nog bara säga att jag uppskattar så mycket att du skriver, kommenterar och stöttar. Du vet vad jag går igenom!
Många kramar!