måndag 9 februari 2009

Jobbijobbjobb

Jag klagar inte, finns värre saker än att jobba - att inte kunna jobba till exempel. Men jäklar vad fort man kastas in i allt, är alldeles för mycket att göra här, som vanligt! Just arbetsbelastningen är det som är nackdelen med mitt jobb, är alltid för mycket, aldrig lagom. Och allt jäkla ansvar som man har, lagar som ska följas, beslut som ska tas, utredningar som ska göras - och vem får skiten om någonting skulle gå på tok, jo det är ju jag.

Så, nu är det slut på lateriet - jobba igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll i dig hårt! sitter du ner?

Den 16:e skrivs jag in i helsingborg. Den 17:e opereras jag. Ropa inte hej för tidigt bara. Det har jag inte vågat göra ännu. Men jag har fått en lapp med ett datum stucket i näven på mig. Den lappen håller jag hårt i.
Kan det vara ett litet sken jag skymtar?!!?

Anonym sa...

Tror du gör bäst i att hålla dig så långt ifrån mitt sjukhus som möjligt, för din egen skull! Haha. Jag bara varnar dig!

Ärligt talat så vet jag inte exakt vad som kommer hända. Förhoppningen är en titthålsoperation där man gör en loop-stomi. Men det kan också bli så att man öppnar upp för att plocka bort tjocktarmen. Det kunde min läkare inte svara på i morse. Och jag har inte tänkt så mycket på det om jag ska vara ärlig ;)

Nu fick jag precis ett samtal från min mamma om att Per min läkare hade ringt till henne för att försöka få tag i pappa. Så nu blir man ju nyfiken på vad det surras om!

kramar i mängder!!