onsdag 11 februari 2009

I feel good!

...and I know that I would!

Nja, är väl i och för sig som vanligt! Men kände bara nån positiv vind dra förbi helt plötsligt!
Ändå har det inte hänt något som är värt att hurra för direkt, inget att gråta över heller.

Pratade precis med operationskordinatorn på mitt sjukhus, lutar fortfarande åt att operationen blir av i maj, en sommar inomhus vid toa väntar med andra ord. Vore ju i så falla bra om jag får byta till en större lägenhet med balkong så blir det ju i alla fall en något roligare tillvaro. Dessutom ligger lägenheten jag vill ha typ 50 meter från en stor matbutik så är ju perfekt! Var ju i alla fall bra att hon fortfarande tror att den blir av i maj och inte i juli typ, man får glädjas åt det lilla, även om jag önskat att hon sagt: vi fick precis en lucka, kan du komma in nu? Vill ha det gjort snarast! Och går allt bra så vill jag ju vara återhämtad till sommaren, men man kan ju inte få allt här i livet sägs det.

Stay positive!

Inga kommentarer: