lördag 21 februari 2009

Lördag 21 Februari 2009

Godmorgon!
Har sovit ganska länge, nästan tolv timmar tror jag. Halsen känns i princip bra, men är riktigt riktigt snorig. Jobbigt att vakna på natten och knappt kunna andas men ska inte klaga, hellre förkyld en en smärtsam lunginflammation (även om den inte är helt borta än) eller en blödande tarm. Men är ändå irriterad över att vara sjuk hela tiden, har pågått ständigt sedan november nu.

Nu blir det frukost här, fast skulle behöva handla först, men det får vänta till efteråt. Juicen är slut och det är nästan osten också. Så efter frukosten blir det väl då till att handla, ska förbi apoteket också, behöver köpa nässpray. Vet att jag köpte det förra gången jag var förkyld men kan inte hitta det, tvivlar på att detska ha tagit slut. Måste förbi Systembolaget och köpa lite dryck till kvällen också.

Sen kommer jag säkert vara trött, blir ju lätt så när man inte är riktigt kry, så blir nog en liten tupplur innan jag måste fixa något att äta och fixa i ordning mig inför kvällen. Ska vara hos Tess senast kl.18 för då ska vi kolla på V75, vi turas om att spela varje vecka. Sen blir det lite Guitar Hero och sedan Melodifestivalen och till sist bär det av ut på krogen nånstans i storstan.





Inga kommentarer: