fredag 20 februari 2009

Me myself and I

Blir hemmakväll i all ensamhet, fast katterna har jag ju i och för sig sällskap av. Tess dumpade mig för en dejt, men det är helt ok, det unnar jag henne. Så blir utgång i morgon istället, kommer nog bli kul! Fast tror inte mina familjemedlemmar tycker det är en så bra idé - lunginflammationen är ju inte riktigt borta, och de blir ju oroliga för mig. Har ju varit en del med min sjukdom de senaste åren så det krävs väl inte så mycket nu för tiden.

Men jäklar vad tråkigt jag har, är bara två personer inloggade på msn, har nog aldrig varit med om att det varit så få förut.

3 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Jisses så olika liv man lever. Själv har jag inte varit ute på krogen sedan i juni 2008. Har varken haft lust eller pallat.

Hellie sa...

Ja du, så kan det vara!
Har gått en del i perioder för mig, blivit ganska mkt krogen sedan i höstas då Tess blev singel. Innan dess var det lugnt nåt år, innan dess var några andra kompisar singlar - och själv är jag ju den ständiga singeln.När man väl kommer in i en omgång utgångar som är roliga så ökar ju lusten, så fort man har en tråkig så misnakr den.

Jag har släpat mig ut på krogen både med lunginflammation och blodiga diareer =)

Madde (maddepladder) sa...

Där har du ju en bra poäng. Jagf har ju inte en enda singelpolare jag... :)

Men du, ta det lite lugnt för f*n! Du MÅSTE väl inte ut på krogen till varje pris heller? :D

Nu vet jag att du avstyrt helgens krogbesök men iaf... :)

Kram