torsdag 26 februari 2009

Torsdag 26 Februari 2009

En ny dag idag, jag blev några kilo klokare igår då jag och en viss person redde ut lite saker. Sen så blev jag förhoppningsvis några gram lättare också, för var på gymmet en sväng och tränade lite trappmaksin och gick lite på banden. Men mina vänner - ni kan vara lugna, var ytterst lugn träning, och det kändes fantastiskt bra! Är sugen på att träna idag också, men tror inte riktigt att jag hinner det.

Förutom att träna gjorde jag inget speciellt igår, hade redan fixat lunch till idag. I tisdags gjorde jag ju tomatsoppa så det räckte två dagar. Så jag satt mest och ägnade Romeo lite tankar, och kollade på tv. Kommer bli väldigt konstigt när jag träffar mammas hund Bernhard nästa gång, och Romeo inte är med.

Nu ska jag återgå till jobbet, känns som det kan bli en produktiv och bra dag idag!

1 kommentar:

Nillano sa...

Åh så ni har talat? Nyfiken ju!
Skönt att träna lite, bra att du tog det lungt.
Klart det kommer kännas tomt, kommer ju sakna din vän/familjemedlem.
Jobba lungt, men var pruduktiv :D
Kramar