onsdag 10 december 2008

What to do?

Idag blir det ingen träning. Men för er som undrar så, JA, jag var och tränade igår. Men min kära boxpartner Frugan är så jäkla stark så hon höll på att slå/sparka av mina stackars handleder...aj aj aj!

Men som sagt, idag blir det ingen träning. Måste till Ica och handla massor inför helgen. Ska resa bort i helgen, har hyrt en stuga med några tjejkompisar och temat för den helgen är mat och spel. Vi har en ordentlig meny planerad och kommer medtaga PS 2 samt diverse sällskapsspel och filmer. Blir säkert jättemysigt! Men som den partypinglan jag är så är jag dock lite ledsen över att jag missar en födelsdagsfest på lördag som jag tror skulle blir riktigt kul, men man kan ju inte få allt här i livet.

Sen så måste jag även ta tag i städningen av min lägenhet. Mamma ska ju passa katterna i helgen när jag är bortrest och jag orkar inte höra allt gnäll det innebär om min lägenhet inte är i ordning.

, gott folk. Nu ska jag ta och jobba vidare. Blir lite förmiddagsfika om en stund också, tur det för jag är hungrig och längtar efter mina knäckemackor.

Dagens lunch består av tomatsoppa med purjolök, rivna morötter, paprika, zuccini, pasta och ost.
Till detta har jag medtagit två stycken mjuka limpsmörgåsar som jag ska breda mjukost med smak av vitlök och örter på.

Inga kommentarer: