onsdag 31 december 2008

Sista dagen på år 2008 är här

Så, du har man reflekterat över detta året. Har hänt en hel del känns det ändå som - både bra och dåligt! Hoppas på att 2009 blir mitt år, tycker det är dags för det. Vore kil om man får göra en lyckad IRA operation och få bort stomin, göra en resa då man återigen kan ikläda sig bikini, och vem vet - kanske även kan hitta kärlek år 2009, tycker ju den gömt sig länge nog nu!

Förhoppningsvis kommer jag ju även genomgå en flytt till en större lägenhet, vore så skönt!

Ikväll ska jag intaga en middag på en krog här i lilla staden, är 65 personer tror jag. Känner inte så många, så kan bli riktigt kul! Har varit hos en gammal klasskompis syster och fixat håret. Snart blir det dags att försöka fixa nån sorts make - jag är värdelös både på hår och smink. Sen bär det av på en förfest vid kl.17, och sen blir det middag och så kl.19.

Hoppas ni alla får en bra sista dag på det här året och att år 2009 blir det bästa tänkbara!

GOTT NYTT ÅR!

Och var försiktig med raketer och sådant, tänka på att många människor och djur är rädda för dem. Mina stackars katter kommer väl ligga hemma och skaka av skräck, i alla fall den ena av dem.

"Happy new year, happy new year.
May we all have a vision now and then, of a world where every neighbour is a friend.
Happy new year, happy new year.
May we all have our hopes, our will to try.
If we dont we might as well lay down and die,
You and i."

2 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Hahaha, min kompis Alex och jag kom inte ihåg texten så på tolvslaget sjöng vi "Happy New Year, Happy New Year, may we all, EAT A DEAR!" pch sedan asgarvade vi sådär som bara två fulla tjejkompisar kan :)

Eller ja, egentligen behöver man inte ens va full. :)

Nillano sa...

Kikar in och berättar att du har utmärkelse i min blogg.

Har varit dåligt på att läsa din sista dagarna, men får ta igen det imorgon :D

Hoppas du sover gott.
Kram