söndag 14 december 2008

Mätt och belåten

Satt här hemma och var hungrig men kom inte på vad jag skulle äta, när jag mindes att jag har köttfärssås i frysen. Mamma var snäll och gjorde en massa köttfärssås till mig när jag hade halsfluss för ett tag sedan. Så det fick bli dagens måltid och gott var det!

Nu hänger jag framför tv:n och slötittar lite på One Tree Hill, om en stund kommer Gossip Girl. Är väl ungefär så kvällen kommer att se ut, en typisk söndag framför tv:n alltså!

Pratade med min kära vän Tess precis och lät som om hennes söndagskväll kommer att likna min, så är med andra ord inte bara jag som är slapp på söndagskvällarna. Fast jag vet att vi båda gärna hade haft var sin fin pojke att spendera kvällen med, just söndagar är en sådan dag på veckan som det känns som tråkigast att vara singel.

Är ni lika slappa som mig idag, eller aktiverar ni er?

Tv night

5 kommentarer:

Nillano sa...

ja verkar som vi singlar har liknande söndsagskvällar och söndagskänslor :D

Anonym sa...

Ja du..blir nog en lugn hemmakväll framför tv:n. Tror ju inte nissen hör av sig ändå, pojkar säger bara pojkar. Konstiga varelser!
Är skönt att få va ledig imon iaf!
Kram o puss på dig frugan!

Anonym sa...

Pojkar? Konstiga varelser? Jag håller icke med Tirre! Jag är iaf helt normal :)

Jag rör inte på mig alls, förutom promenader. Men så fort jag fått mitt gymkort i julklapp av mor & far kommer det bli skillnad, då kommer jag bli så j**** aktiv! :)

Hellie sa...

NÄ, du. Där måste jag nog hålla med Tirre, de är väldigt konstiga de där pojkarna.

Gymkort säger du...det sköna är innan man har det när man intalar sig att man kommer träna så mkt, blir nog dock sällan riktigt som man tänkt sig - inte för mig iaf. Men det återstår ju att se!

Anonym sa...

Hej! Tack för din positiva kommentar. Jag börjar känna mig mer positivt inställd inför operationen. Jag försöker tänka på att mitt liv (förhoppningsvis) kommer ta en helt annan vändning.
Hur länge har du haft din stomi?
Japp, jag finns på Knasmage också...du med?
Låter som du och tjejerna haft en mysig helg tillsamans! ;)
Ha det så bra! kram