onsdag 3 december 2008

Sakta men säkert

Jag lär mig hela tiden nya inställningar och liknande man kan göra med bloggen. Har fortfarande lite fundering på vissa saker, men får höra med bloggare som jag känner hur man gör.

Nu ska jag i alla fall försöka rycka upp mig, är ingen bra dag idag för mig. Vet inte varför, har bara en känsla av mörker i mitt sinne. Jag är vanligtvis glad och positiv...men inte idag inte. Men som sagt, nu ska jag försöka rycka upp mig och göra det jag egentligen ska göra! Lyckas väl kanske då samtidigt förtränga min sinnesstämning, man kan ju alltid hoppas på det i alla fall.

Over and out!

1 kommentar:

Nillano sa...

Hej Hellie!

Hittade till dig då du valt att följa min bligg :D Blev mycket glad! Tack.

Jag hoppas du fortsätter blogga och som du skriver du kan ju vara helt anonym. Jag är inte så anonym på min blogg.

Nu måste jag göra mig klar för dagens aktiviteter... slutar 14.00

Välkommen till blogg världen!

Kram Nilla