söndag 28 december 2008

Ännu en vecka till ände

Så, då var även söndagen och därmed denna veckan snart till sitt slut. Inte mycket som blivit gjort idag. Köpte thaimat förut som jag gick hem till Tess med och delade med henne. Sen har vi blivit sittande där, tjötat, kollat Sex & The City och ätit chips. Nån här som tror jag är galen i chips tro? Det roliga är att även en av mina katter äter chips, sådan matte sådan katt!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Ska upp och jobba i morgon, hoppas det inte är massor som krånglat nu när man inte varit där på en vecka. Denna söndagen ska jag i alla fall inte säga att jag inte vill jobba i morgon, även om jag inte vill det, för senast jag sa så blev jag ju sjuk. Hellre jobbar jag än är sjuk, det är ett som är säkert.

Kvällers!

Inga kommentarer: