onsdag 10 december 2008

Color me happy

Nu har jag färgat ögonbrynen! Vad fort det gick, och vad enkelt det var. Vet inte om det blev så jättestor skillnad men lite tror jag nog allt. Men var ganska försiktigt i mitt kletande så kanske blir mer nästa gång. Ska avvakta nån dag nu och se så jag inte får någon allergisk reaktion på det, sen ska jag nog testa med ögonfransarna också. Testade för många år sedan, men då var det inte sådan här snabbverkade och var mycket krångligare och så. Färgen jag använde var brunsvart.

Har hamnat här i soffan nu, sitter och surfar lite, tjötarmsn och kollar "Bonde söker fru" - slappar med andra ord! Allt för att undvika städa. Har i alla fall diskat en del, men inte allt. Orkar inte diska så avvaktar på att det ska torka innan jag tar resten. Är såååå lat!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Jag kör inte så mycket på ögonfransarna... Men är guld att göra det på salong, man känner sig så fräsch (jag är ju blond egentligen)

Anonym sa...

Jag sa ju att det va sååå lätt!! Blev det snyggt??