torsdag 25 december 2008

Juldagen

Så var julafton över, och därmed årets julfirande för min del. Vi brukar hålla oss till att fira endast på julafton. Men för mina bröder blir det mer än så då de även skall fira med sina sambos/fruars familjer. Men själv så är man ju singel, och fri som en fågel så är slipper man mer julfirande. Fast idag är det ju i och för sig juldagen och man kan väl säga att vi ska ut på krogen och fira julen idag. Istället för att lägga fram det så att vi bara ska ut och festa.

Jag mår mycket bättre idag. Igår lyckade jag faktiskt hålla mig vaken från kl.08 till kl.24.00. Idag har jag sovit till kl.12 så bör ju klara att vara vaken ännu längre idag. Gör nästan inte alls ont i halsen idag. Ser riktigt mycket fram emot att gå ut idag, men har inget alls jag vill ha på mig. Gäller att ta sig in till stan tidigt också så man förhoppningsvis slipper de värsta köerna.

Just det, dags för ännu en penicillintablett.

Merry christmas!

Inga kommentarer: