torsdag 11 december 2008

Kyla

Klådan gick över efter att huden fick luftas och kortisonsalva. När jag väl skulle ta mig till jobbet lyckades jag självklart precis missa min buss, den åkte mer eller mindre rätt framför mig...irriterande! För att ta mig till jobbet måste jag ta två olika bussar, men de går i regel så att man ska slippa vänta mer än någon enstaka minut då deras turer hänger ihop. Men de går tyvärr bara en gång per halvtimme. Så det var en halvtimmes väntan på nästa buss.

Jag kom av första bussen och ställde mig och inväntade andra bussen, jag väntade och väntade och väntade och väntade. Men den dök inte upp! 20 minuter efter att den skulle ha kommit kommer en annan buss som går dit jag skulle, så fick ta den istället, men då var jag och särskilt mina tår stelfrusna, kul kul! Så som ni förstår har inte denna dag börjat på bästa sätt.

Kom till jobbet precis i tid för lunch.
Dagens lunch: Icas Kebabpizza (fruspizza) med vitlöksdressing på.

All for now

1 kommentar:

Nillano sa...

Urs vilken morgon(förmiddag)