tisdag 23 december 2008

Dan före dan

En rätt händelselös kväll här. Har gjort precis det jag skrev att jag skulle, kollat tv och försökt äta lite. Inte lika ont i halsen nu så har tvingat i mig två smörgåsar och lite chips. Kan ju hoppas på att jag lyckas få lite konsistens i påsen också, nu är det bara luft och nån vattenlöslig sörja.
Ja ja, äckliga detaljer, men är bara till att stå ut eller sluta läsa.

I morgon ska jag till mamma på julfrukost med resten av familjen. Sedan ska vi åka till pappas grav och göra det fint där. Efter det blir det hem till min ena bror med hela familjen inklusive min brors svärföräldrar.

Tror det blir en trevlig julafton, lite synd att jag är sjuk bara. Vill ju leka med min brorson utan att smitta honom... Lär ju nog också behöva sova en stund på dagen om jag ska orka vara uppe längre än till Kalle Anka börjar.

Nu ska jag ta tag i den sista julklappsinslagningen och så blir det snart sängen, igen.

Inga kommentarer: