lördag 20 december 2008

I did it, I really did it

Klockan ringde kl.08, trodde först det blivit något fel och att det fortfarande var mitt i natten för det var så mörkt ute. Men när jag insåg att det faktiskt var morgon så var det bara att resa på sig för att ta på sig träningskläder och linser samt äta frukost. Sedan bar det av till gymmet och jag körde ett bodypump pass och solade, var helt underbart! När jag väl är på gymmet inser jag hur underbart jag faktiskt tycker det är, känner mig lycklig när jag tränar.

Sedan bar det av till Ica för att köpa lite hårfärg, såg att det var dags att bättra på toningen lite. Åkte sedan till Systemet och köpte lite varor till kvällen. När jag kom hem gick jag ner till tvättstuga, men när jag satte ner min påse med varor så hör jag "krasch" - och ser vinet rinna ut över golvet...jippie! Kände att jag verkligen inte orkade gå tillbaka, även om det ligger jättenära, så det får blir drinkar på förfesten istället. Farligt, farligt - men härligt, härligt!

Nu har jag precis ätit lite yoghurt och smörgås. Blir strax till att hoppa in i duschen för att tvätta kropp och hår, sedan byta påse och efter det färga mitt hår.

Ska iväg på lite julmys hos en kompis kl.16-18 idag, sen bär det av raka vägen till Tess för förfest!

Blir med andra ord lite dålig uppdatering idag, men hinner säkert med nåt mer inlägg!

Pump it up

Inga kommentarer: