onsdag 3 december 2008

Jaha ja, så var även jag här

Har egentligen tänkt att jag aldrig ska börja blogga...men nu så sitter jag tydligen här i alla fall. Ja, som jag brukar säga; man ska aldrig säga aldrig.

Vet inte riktigt vad jag vill med det här, vill nog bara ha en plattform att skriva av mig lite...få ventilera tankar och funderingar som jag har. Är än så länge helt anonym här. Får se om jag en dag väljer att ta steget ut i offentligheten. Saken är ju den att det inte finns någon gräns mellan allt eller inget här. Antingen så fortsätter jag att vara anonym, eller så går jag ut med bild eller så, och då kan jag genast identifieras.

Som sagt, vi får se vad jag gör med detta. Var faktsikt bara ett plötsligt infall jag fick att börja blogga. Kanske slutar redan imorrn...Ja ja, tack för mig för nu.

I´ll be back...eller inte.

Inga kommentarer: