tisdag 16 december 2008

Kvällen

När jag äntligen kom hem från jobbet så gjorde jag mig ett par mackor och påbörjade matlagningen. Blev en tomatsoppa med purjolök, paprika, morot, zuccini och pasta. Kryddade med salt, peppar och sambalolek, blev faktiskt gott.

Sen dess jag jag legat på soffan och kollat lite på tv och tjötatmsn...thats´s it!

Kom precis på att jag bör hoppa in i duschen för att tvätta håret nu så att jag slipper det på morgonen. Fasiken också, det betyder att jag inte kommer i säng tidigt idag i alla fall, att jag alltid ska fastna på msn. Jaja, så kan det gå om man är en social varelse.

Men som sagt, dags att säga godnatt!

Sweet dreams!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Msn är farligt! Ungefär som att sätta sig framför tv:n och fastna där... det gäller att ha en äggklocka bredvid sig, och lite självdisciplin.

Hellie sa...

Jag vet, har många många gånger fastnat där alldeles för länge på kvällen! Tiden har en tendens att springa iväg när man för intressanta diskussioner...