onsdag 3 december 2008

Det gick fort vill jag lova!

Jag har redan bloggångest...är det ett dåligt tecken tro? Ja ja, tiden får utvisa.

Idag känner jag mig i alla fall lite lätt förvirrad och trött på människor som inte vet vad de vill/inte vågar säga vad de vill/ger intryck av att vilja något annat än vad de egentligen vill. Detta låter säkert hur snurrigt som helst. Men tror nog att de som läser min blogg (även om inga gör det, hur sjutton ska de hitta hit?) förstår vad jag menar om de befinner sig eller har befunnit sig i samma känsla som jag gör nu.

Skulle bara vilja fly från verkligheten just nu...ligga på en strand med solen gassandes i ansiktet. Får väl köpa en trisslott och hoppas på vinst! Enligt talesättet så borde jag ju ha en jäkla tur i spel i alla fall! I mitt liv verkar det verkligen vara så att antingen fungerar allt, eller så fungerar ingenting. Just nu är det tyvärr det senare som gäller.

Är riktigt down down down today...och vet inte vad jag ska göra för att förändra detta. Måste i vilket fall försöka att rycka upp mig!