söndag 28 december 2008

Helgen

Blev ingen uppdatering här igår, men känns som jag varit ledig ifrån allt! Fredagen spenderade jag som jag tidigare skrivit ihop med Therese. I lördags skulle man ju träna bodypump men då mitt crp varjäkla högt i tisdag så tänkte jag att det kunde vara bra att avvakta lite till. I stället låg jag och sov till kl.12 och spenderade sedan större delen av dagen på mellandagsrean. Komm hem vid kl.18.30 och då hade vi ännu inte bestämt vad vi skulle hitta på. I brist på något bättre att göra så korkade jag och Tess upp var sin flaska vin och gick sedan ut på krogen här i vår lilla stad. Är dock bara 18 års ställen här, men vi hade ändå riktigt kul! Vi dansade massor! Dessutom blev det ganska billigt, 60 kronor i inträde istället för det dubbla inne i stan och dessutom ingen kostnad för buss eller taxi.

Idag har jag inte gjort mycket än. Gick upp för inte så länge sedan och har ätit lite frukost. Får se vad som händer idag, inte särskilt mycket skulle jag tro.

Easy come, easy go

2 kommentarer:

Nillano sa...

Pencelin och vin, lilla vännen :O

Hellie sa...

Jepp, så kör jag. Med alla mina halsfluss genom åren så är det långt ifrån första gången, och har funkat hittills =)