onsdag 3 december 2008

Träning vs Chips

Tanken var som sagt att träna, och det hade säkert varit en bra idé. Men gick till Ica och handlade efter jobbet och när jag väl släpat hem varorna så var jag genomfrusen så tände några ljus och öppnade en påse nachochips istället...oj då, så det kan bli!

Ja ja, tröstäta känner man ju också till! Hehe! Hoppas jag är på bättre humör imorrn, för så här kan vi inte ha det, är inte alls likt mig.

På tal om Chips så säger jag:
"Satsar allt på samma kort, har inget att förlora. Säger vad jag känner nu och inga ord kan bli för stora."

3 kommentarer:

Nillano sa...

Fin bloggen blir, men om du är som mig så kommer du testa lite olika varianter. Jag är bra sugen på att ändra stil på min :D
Chips ja, det är din specialite :P Du är gulligt du!
Shoppa lungt imorgon.
Sov gott!!
Kram

Nillano sa...

Hej igen, Hoppas dagen varit bra?! Mycket shopping?
Hoppas på ett blogginlägg innan dagen är slut :P
Här är en utmaning du kan ta dig an.
Kram

Hellie sa...

Ja, lite kul att lägga in en bild så det ser lite mer designat ut. Är ju mian ögon dessutom så visar ju lite av mig ;)

Ja, chips är GOTT! Men lite dåligt samvete för träningen dock. Får väl säga som jag gjorde förra veckan: nästa vecka SKA jag ta tag i träningen! =)

BLev inte så mkt shopping (som du ser i bloggen) - hittade inte så mkt intressant. Eller jo, hade nog kunnat shoppa en del, men kollade mitt kontosaldo och blev genast avskräckt!