fredag 12 december 2008

Lusselelle

Så, nu var lussefirande på jobbet klart! De hade tagit en skolklass från lågstadiet som sjung för oss. Åt även två jättegoda lussekatter en pepparkaka och drack lite julmust. Julmust är sådär för min stomi. Efter julbordet med jobbet, där jag hällde i mig massa julmust så var påsen sen full med luft, så kan det gå!

Nu bär det som sagt strax av hemåt för att ordna det sista inför min helgvistelse. Kommer alltså inte kunna blogga i morgon, dels för att jag inte har någon dator med mig och dels för att de jag åker med inte känner till min blogg.

Ikväll är det ju Idolfinal också, hoppas det är tänkt att vi ska se den. Har inte direkt följt Idol slaviskt, men är ju ändå kul att se finalen.

Ha en bra helg, så hörs vi på söndag igen! Men glöm inte att gå in här och kommentera och så!

Peace out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Sökte lite på nätet och hittade din blogg. Just nu väntar jag på besked huvuvida jag kommer få en ileostomi eller inte. Jag har Crohn´s sjukdom och nu är det tydligen så illa att där finns inte så mycket mer att välja på. Jag lusläservad jag kan komma åt och jag blev glad över att hitta din sida. Hur har du mått efter att du fick stomi? Jag förväntar mig ett underverk och att jag får min livskvalitet tillbaka...
Hoppas du har ddet bra! kram

Anonym sa...

Hoppas ni har det trevligt i stugan och att abstinensen efter mig inte är alltför stor! =)
Blir ensamt här utan dig, frugan!
Får väl se vad jag hittar på..en lugn helg hade ju inte skadat iof!