söndag 8 mars 2009

Träning och rulle

Var iväg och tränade en sväng, hann med 35 min på crosstrainern innan det var dags att möta upp Tess för äta. Vi åt var sin kycklingrulle, vilket ar väldigt gott!

Sen har jag fortsatt greja med tvätten och håller på att laga lunch till jobbet, tror dock inte det blev så bra. Hade verkligen varken lust eller inspiration för det idag, men ska väl säkert gå att äta i alla fall, hoppas jag.

Har fortfarande kvar tvätten i tvättstugan, får går ner och hämta den sen. Först ska jag byta stomipåse och sen se på Nip/Tucktv.

3 kommentarer:

Nillano sa...

Hur länge får du ha tvättstugan :D Kram

Hellie sa...

Strömmen är på till kl.20.30, men jag kan ju vänta med att hämta tvätten så länge jag vill, eller ja iaf till kl.08 nsta dag då nästa person ska ha den. VI har bara två tvättider per dag, kl.08-14 och kl.14-20. OCh jäkla tur är det för det tar en evighet för tvätten att torka.

Nillano sa...

På så vis är ju smidigt, då man kan låta det hänga kvar och torka det sista.
Jag gillar inte när det tar sån tid. Gillar dom torkskåpen "kommunbostäder" har =) Vissa är sega och tar längre tid men vissa är otrligt bra, tort på en timme... så har jag nu är perfekt!