onsdag 4 mars 2009

4

Blev utmanad av Alexandra och varför inte?

4 av mina favoritprogram på TV
* Gossip Girl
* Desperate Housewives
* Greys Anatomy
* Efterlyst

4 saker jag gjorde igår
* Jobbade
* Tränade
* Funderade
* Beställde tid till veterinären

4 saker som jag ser fram emot
* IRA operationen
* Kärleken
* Torsdag
* Resten av mitt liv

4 av mina favoritrestauranger
* Campino i Varberg, grym pizza!
* Mixit (är iof Café och salladsbar)
* Garlic (finns dock inte kvar längre)
* Min mammas kök =)

4 saker på min önskelista
* En lyckad IRA operation
* En frisk kropp
* En stabil ekonomi med ett sparkonto så man inte behöver få panik så fort Försäkringskassan
ska blandas in i ens liv
* Lycka

Alla som känner sig sugna på att göra era egna listor är välkomna att anta utmaningen!
Länka då gärna till mig.

1 kommentar:

Nillano sa...

Åh, skulle kunnat kopigera din lista!
Förutom: Tränade. Beställde tid till vätrinären. Så dom fyra matställena då. Men annars kan jag helt klart kopigera... och läga till ... -En lyckad IRA operation, om jag gör en sådan-
Kramar