torsdag 5 mars 2009

Rastlös

Nu vill jag att denna dagen ska ta slut! Ja, arbetsdagen alltså, inte hela dagen! Ser ju fram emot kvällen!

Blev lite ändrade planer, min kompis jag skulle åka och göra fettmätningen var tvungen att göra ha ett pass först, så efter jobbet ska jag inte åka iväg med en gång, kan åka hem och duscha och kanske till och med blunda ett par minuter. Sen så ska jag nog hinna göra den efter hon haft sitt pass och hämtat upp mig. Om jag hinner hem till typ kl.19.30 då jag ska träffa någon, blir nog en bit mat ihop - vilken sorts mat får nog bestämmas efter jag mätt mitt fett (obs: skämt!).

Tre arbetstimmar kvar, sen så får man äntligen åka hem!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Jag slutar om 19 min ;P

Anonym sa...

Usch så sakta tiden går när man är rastlös på jobbet. Upplevde samma sak på jobbet efter lunchen när man var proppmätt och trött, och inget att göra. Men mycket att göra "hemma", Då blir tiden lång.

Skulle vara intressant att göra sån fettmätning innan man kör igång träningen. Var kan göra sånt?