lördag 7 mars 2009

Totalt slut

Var ett riktigt riktigt jobbigt pass, det kan jag lova er!
Efteråt ställde jag mig dock på trappmaskinen i 15 minuter, sen mötte jag upp min ena bror med familj för att ta en fika. Passade på att få vettig mat i mig efter träningen så blev en pastasallad med kyckling. Sen så var jag och köpte en till present till kompisen som fyller år, blev en bok: Sophie Kinsella - En shopaholics bekännelser. Är den första i serien och den kommer tydligen på bio om två veckor. Kan ju vara så att hon redan läst den, men då får hon byta.

Nu är jag supertrött, så blir till att sova en stund innan allt ska fixas inför kvällen!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Hoppas du får en kanon lördag!

Anonym sa...

Hoppas du får en superrolig kväll!!
Själv har jag varit hos mamma och fått lite god mat serverad. Inte helt fel faktiskt ;)

Det här med att lägga ut bilder ska man göra när och givetvis om man känner sig mogen. Det är ju inte alls säkert att man vill dela med sig av precis allt. Men jag kände att det var rätt för mig. Jag vill att folk ska veta och se, bättre det än att spekulera.
Jag är faktiskt ganska nöjd med min lilla stump..hehe. Den funkar bra och jag tycker själv den ser fin ut. Men man blir kanske lite "hemmablind" om man kan säga så. ;)
Du vågar om det är så att du känner att det är rätt för dig själv. Det kanske inte alls är så att man vill dela med sig av sitt "rövhål" för hela världen..hehe.

Ha en trevlig kväll!! Kramar!!