måndag 30 mars 2009

Förvånad, förvirrad, fundersam

2 kommentarer:

Nillano sa...

Hej gumman, förstår det. Sorry att jag var upptagen förut, men du fick min tid en sväng iaf. Har haft fullt upp idag. Ring imorgon när du vet mer om du känner för att prata. Eller ja om du vill prata över huvudtaget. Tänker på dig. Kramar till dig vännen!

Anonym sa...

Gillar din nya rubrik! Man ska våga och vad är det att hymla om. Alla andra hymlar så det räcker och blir över, det behöver inte vi också göra.

Det blev mycket reaktioner på inlägget igår, men det var lite så jag hoppats på att det skulle bli. Inte att folk ska tycka synd och allt det där. Folk behöver vakna upp och inse vad de håller på med. Så är det bara..

Det är fint att veta att ni finns där mina vänner.
Angående sommaren, du och Nilla är mer än välkomna ner hit! Alltid. Det hade varit väldigt roligt. Vi får se vad vi hinner med/har råd med/och ork till. Förstår att ni har fullt upp med jobb och allt. Och du din återhämtning givetvis.

Jag såg ditt mess igår och visst är jag medlem i ILCO. Vad är tanken? Litet möte för att se hur man kan gå vidare? Jag är ju helt blank inom detta, men skulle vara kul att haka på! Håll mig uppdaterad!

Inte vara förvirrad och fundersam. Förvånad kan jag förstå att du är...för det är man alltför ota tycker jag ;)
Ha en bra dag vännen! KRAM