måndag 16 mars 2009

Måndag 16 Mars 2009

Hade otroligt svårt att komma upp ur sängen idag, snoozade rekordmycket för att vara jag. Men Stig gav sig inte utan skulle ha upp mig så fort klockan ring första gången. Hans taktik för detta är att springa runt som en virvelvind och vilja leka. Han tar sin favoritleksak i munnen, hoppar upp till mig i sängen och lägger den jämte mig och kräver att jag ska leka apport med honom!

Var på lungröntgen i morse, väntar med spänning på resultatet som jag antagligen får i morgon.
Nu sitter jag på jobbet och är jättehungrig, missade ju fikarasten. Har inte med mig någon mat utifrån att jag skulle till sjukhuset först, blir nog till att köpa thai.

Jag sitter och kollar på bolån nu, det ni, vuxenpoäng! Ska kolla på en lägenhet på söndag och om den är intressant så är det bra att veta att man kan vara med och bjuda.

Igår kväll var jag på gymmet en sväng och körde lite på crosstrainern, blev dock bara 25 minuter för var så jäkla seg i kroppen, och ska ju försöka lyssna på sin kropp.

Har inga planer för denna dagen än, troligen träna en sväng i alla fall.

Hur har er vecka börjat, bara fint hoppas jag! Ta nu till vara på denna dagen!

1 kommentar:

Nillano sa...

Åh gumman, har väntat på uppdatering från dig =) Hoppas du får svar från röntgen snart.
Blir spännande med lgh på söndag.
Hoppas din dag blir bra!
Kramar