tisdag 24 mars 2009

Tisdag 24 Mars 2009 - Lunchtjuv

Var i morse på handledning i den lokalen vår öppenvård håller hus, när vi skulle åka tillbaka gick jag till kylen för att hämta min lunch Väl tillbaka på kontoret inser jag att det inte är min lunch jag har med mig, jag har istället råkat få med mig nån annans. Usch vad jobbigt det blev! Är mest irriterad över att jag tagit nån annans, även om jag visserligen är ganska sugen på min tomatsoppa, men min egen situation kan jag ju lösa genom att köpa mat. Jäkla kass start på dagen! Finns inte heller några lediga bilar så kan inte köra tillbaka maten, eller jo, en ledig finns det, men det är den som är automatväxlad och detta känns inte som rätt tillfälle för att ge sig ut med den, måste ju lära mig hur den fungerar först då jag aldrig kört automat.

Idag är väl en vanlig tisdag, jobbar till kl.18 och sen är tanken att jag ska ge mig iväg och träna box. Kommer med andra ord troligen då träffa på denna någon då han också brukar gå på de passen, något jag tyckte var trevlig när vi fortfarande träffades men som mest känns jobbigt nu. Men slutar ju inte att gå på ett av mina favoritpass för den sakens skull, bara till att ta tjuren vid hornen. Vi kommer ju inte kunna undvika varandra i all evighet.

Nu blir det till att fortsätta här!

1 kommentar:

Nillano sa...

Hej! vilken tråkig sits, inte kul när man tar fel så där, man blir lixom arg på sig själv. Snopen den andra måste vara.
Gumman det är inte svårt att köra automat, lättare. Men sant det är ju bra om du testat innan. Men det är lätt gjort, ta bilen på jobbet och testkör den :) Du kommer tycka det är skönt, bara att gasa bromsa och styra. Tipset jag har att brommsen tar fortare så bromningarna kan bli studsiga/hårda.
Du tänker helt ang boxen, ta tjuren i hornen. Du är stark! Håll huvudet högt :)
Kramar till dig!!