tisdag 10 mars 2009

Sugen på att ses

Har suttit och kollat i min kalender på helger då jag skulle kunna åka och besöka Nilla. Vi har ju inte setts sedan ungILCO träffen i november så känns att det börjar bli dags. Problemet är ju att jag bara kan planera t.o.m april då jag inte alls vet hur maj månad kommer se ut då de uppger att det troligen är då jag ska operaras, men när?

Och som det ser ut nu så är jag rätt uppbokad på helgerna:
- Denna helgen v.11 13-15 mars ska jag vara hemma och kanske umgås med någon samt fira min brors födelsedag, dessutom ska jag bli faster igen vilken dag som helst nu.
- Nästa helg, v.12 20-22 mars ska jag fira min bästa kompis Tess födelsedag
- Helgen v.13 27-29 mars, jag och Tess ska ha maskeradfest på lördagen, men jäklar vad folk är tröga på att anmäla sig! Men blir förhoppningsvis av
- Helgen v.14 är jag i Sälen
- Helgen v.15 inget inplanerat än, men är ju påsk och bör bli faster ännu en gång vilken dags om helst.
- Helgen v.16 ska jag till Borås och hälsa på en kompis lördag till söndag, vi har inte träffats på ett halvår.
Helgen v.17 är inget inplanerat än, min brorson fyller i alla fall 3 år så blir väl kalas.

Sen är det maj! Vart tar tiden vägen?

Vill ju även gärna träffa Elsa, som jag inte ens träffat IRL än. Hur ska man hinna med allt va?

5 kommentarer:

Nillano sa...

Åh vad glad jag blir att läsa detta inlägg... har inte ens läst klart innan jag går in och börjar kommentera när jag samtidigt läser ;)

NOOO insåg nu att jag tappat min kalender om jag mot för modan inte glömde den hemma. men borde jag inte gjort...


Mm helgen v13 hade jag gärna varit hos er men tackade ju ja till föreläsningen. Man kan tyvärr inte dela på sig =/

v15 är ju påsk... du får komma om du vill görs inget speciellt, har ni traditioner?
Vi kan ha påskfirande här :)
Men klart om du går och väntar på att bli faster går det ju kankse inte...

Neee låter som inte har tid att komma?!

Jag vill så gärna
Elsa du och jag kan ju träffas samtidigt!? Här?

Hitta en dag gumman, vill så gärna.

Kram

Hellie sa...

Jaaa, har också funderat på om man skulle ses alla tre på en gång. Nä vi har inga påsktraditioner, tror jag. Är ev om vi brukar äta middag med min mosters familj då, inte säker. Sen så är det ju så att eftersom så många helger går bort så vill man ju ha lite tid att träffa någon också, men tror han skulle åka bort den helgen.

Vi kan ju kolla på det, höra med Elsa å så också.
KRAM

Hellie sa...

Så får vi efter min operation ta att du kommer hit å festar =)

Nillano sa...

Ja men absolut, för mig är det ingen den veckan. Brukar åka på bilträff i jönköping, men finns det ju inga pengar till nu iaf. Är ju bankrutt.
För höra med Elsa med.
Abslolut vill jag komma till dig sen också är ju bra att jag kommer till dig så du får vara på hemma plan efter op :) Kram

Anonym sa...

Jag slänger mig in i kommentarerna här ;) Jag är på att träffas, helt klart. Eftersom jag precis kommit hem från Gbg-trippen är jag rätt trött och mosig i huvudet så jag fattar inte riktigt vilken helg ni pratar om...hehe. Men det hade varit väldigt roligt att träffa er båda!! =)
Stor kram!