torsdag 26 mars 2009

Semester

På onsdag nästa vecka, efter jobbet, så åker jag till Sälen! Ska bli helt underbart med en minisemester, precis vad jag behöver. Vi är totalt nio personer men fördelade på två stugor, 4 killar och 5 tjejer. De andra ska åka skidor, vilket jag inte ska göra. Dels så kostar det massor med pengar att hyra skidor och pjäxor, dels så kan jag inte åka skidor. Har gjort det tre gånger i mitt liv, senaste för tio år sedan. De andra som ska med är dock rätt duktiga, så jag hade i så fall fått åka ensam vilket jag inte är så sugen på. Jag ska i stället ägna dagarna åt att relaxa - sova, läsa böcker, promenera och bara göra vad som faller mig in! Kvällarna blir det dock fullt ös på after skin och krogen.

Har även semestern i sommar klar, eller alltså, jag vet vilka veckor jag ska ha. Tog fyra veckor vilket blir v.32-35. Tänkte att jag förhoppningsvis är hyfsat återhämtad från IRA operationen då om den nu blir av i maj.

1 kommentar:

Nillano sa...

Sälen, just ja. Hel skönt för dig. Hoppas ni frå riktigt kul nu och att det kommer kännas bra.
Låter toppen med relax och vila upp dig, riktig semester :)
Synd jag inte kunde haka på och relaxa lite ;)
Åh vilka bra veckor... jag kommer kanske kunna skarapa ihop en lite längre (5dagar) ledighet nångång då ... kanske du har tid för mig om inte massa annat är inplanerat, märks då. ingen värt att planera. Men vore kul att åka ner till elsa!
Har du fått veta nått mer om operation än?
Kramar