fredag 13 mars 2009

Fredag 13 Mars 2009

Fredag den 13e denna månaden också! Jag ser det dock inte som någon otursdag utan som en kul dag! När jag var liten fjortis så festade jag och några kompisar för första gången en fredag den 13e, det var tider det! Vad liten man var nu när man tänker efter, och vad otroligt många år som gått sedan dess.

Fredag som sagt, jobba, tvätta, trna, städa, slappa. Det är dagens planer.
På lördag ska jag gå på fyspasset igen, utöver det har jag inget planerat.
På söndag blir det liet kalas för min ena bror.
Det är de helgplanerna jag har i dagsläget.

Ska ni göra något kul?

2 kommentarer:

Nillano sa...

Ingen fest inbokad för dig ...lite ovanligt :P
Jag ska vara chaufför på min riktiga far.
Kram

Nillano sa...

Jag har frågad Elsa om påsken, men hon har ju nyss kommit hem och har fullt upp dig så gissar hon kollar upp det framöver. Smsa nu och sa som du skrev helgen efter annars =)
Hör av mig när jag vet mer.
Men ni vill komma till mig då va?
Kramar!