fredag 6 mars 2009

Kvällen

Blir ett snabbt inlägg för jag är så otroligt trött.

Kom hem från jobbet, fixade ett par saker och sen gick jag och tränade. Kom hem duschade och gjorde i ordning mig. Jag och Tess hade sen tänkt gå på after work men insåg att vi nog inte kulle hinna. Gick istället till ett annat ställe där vi drack ett par glas vin och åt oxfilé. För 200 kronor fick jag: 22 glas vitt vin och oxfilé med rödvinsås och klyftpotatis, helt ok pris va?
Vi satt och tjötade lite om killar och sex, men då båda var dödströtta så bestämde vi oss för att det var lika bra att bryta upp. Hade dessutom ett gäng skräniga gubbar vid bordet brevid som förde ett jäkla liv. Ni kan ju tänka er, ett gäng i 40-55 års åldern som är ute på after work och har fått lite för mycket i sig.

Nu är jag i alla fall hemma. Ska göra i ordning mig för natten och stänga ner datorn. Sen ska jag lägga mig i sängen och njuta av att somna in. Ska bli helt underbart, är så trött!

Godnatt gott folk! Hoppas ni kommer sova lika gott som jag ska göra.

Inga kommentarer: